mandag 21. juni 2010

Prøvekanin





































I dag var mamma og jeg på besøk hos noen veldig snille mennesker, Liv og Yngvar. Hun har en liten venninne til meg i magen sin som skal komme veldig snart, og han kjenner jeg litt fra før. Har i hvert fall hørt stemmen hans mange ganger da jeg lå i mammas mage. Han slet oss fullstendig ut med knebøy, armhevninger og sit ups. Ikke rart jeg er blitt så stor og sterk!

De gleder seg veldig til babyen deres kommer, og derfor fikk de låne meg litt i dag. Bruke meg til prøvekanin og sånn forskjellig. Blant annet testet jeg babyens seng, og den fikk absolutt godkjent. Terningkast seks! Faktisk er det en eplekasse fra Sogn som søte Liv lå i når hun var liten jente. Eplet faller ikke langt fra stammen eller hva det nå heter...

En ting er sikkert, venninnen min får et godt hjem med like fin mamma og pappa som jeg har!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere