lørdag 4. september 2010

Fin lørdag

Food Story med Karla
Onkel Gabriel er hjemme på besøk fra Bergen
Jeg er ikke redd for Lord lengre
Første møte med legestolen

Høsten er kommet, men sola skinner og vi har hatt en deilig lørdag. Etter noen litt slitsomme dager, er jeg back in buisness og skinner om kapp med sola. Først var vi på noe mammagreier, hun kalte det luksusloppis. Der møtte vi Anette, Jonas og Eva. Turen gikk videre sammen med dem til løkka og Food Story. Der spiste vi lunsj i den deilige bakgården, og plutselig kom Karla innom. Foreldrene også da. Koselig!
Ettermiddagen og kvelden har vi tilbrakt hos bestefar i Bærum. Det var forresten mitt første møte med lørdagsbiffen - uten særlig suksess. Ikke helt min smak må jeg si. Utenom det var det skikkelig stas. Jeg lekte med onkler og tante, og ikke minst ble jeg endelig venn med vov voven. Og som dere allerede vet, jeg greide ENDELIG å komme meg fremover. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere