fredag 21. mai 2010

Moro med muttern

















































I dag har mamma og jeg lekt masse. Hun er faktisk ganske så morsom når hun setter i gang. Synger, danser og herjer som en annen gjøgler - alt bare for å tilfredstille meg! Livet er herlig.
I dag har vi klappet søte med føttene mine, jeg har spist på stortåa (skikkelig gøy) og sunget kule sanger (liker spesielt godt Paradise City med Guns N' Roses). Mistenker at mamma er ekstra morsom for tiden fordi hun tror jeg skal le høyt for første gang, det har jeg nemlig hørt hun har sagt til noen. Men hun må bare være morsom til hun blir grønn i trynet for min del, jeg ler ikke før jeg har bestemt meg for det selv. Så det så! Enn så lenge gaper jeg lydløst når jeg ler, akkurat som oldefar i Stamsund.

Latterlig hilsen fra Lilly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere