søndag 2. mai 2010

Party all night long




















Eva sov over hos meg i natt fordi mammaen og pappaen hennes skulle feire bryllupsdagen sin med å spise rå fisk. Det var første gang hun sov uten foreldrene sine, og første gang jeg hadde en venninne på overnatting. Vi var ganske spente begge to, og Eva synes nok det var litt skummelt å være på egenhånd. Det skjønner jeg godt! Jeg var litt skeptisk til å måtte dele på mammaen min, så pappa måtte være Eva sin sjef. Da hadde vi en hver og det funker fint.

Vi avtalte at vi skulle døgne sånn som store jenter gjør når de sover over hos hverandre, men jeg klarte det bare ikke. Holdt ut til kl 22, men da var det stopp. Eva gjorde et bedre forsøk, men tror ikke mamma og pappa synes det var så lurt så hun måtte sove tilslutt hun også.

L

1 kommentar:

Følgere