fredag 18. juni 2010

Bella





























(flere bilder under brevet mitt til dere)







Nå har vi vært på det som kalles ferien, en skikkelig fin plass synes jeg. Fikk forresten nytt navn der, alle bare kalte med Bella. Også ropte de skikkelig høyt. Har egentlig tusen millioner ting å fortelle, men det er litt vanskelig å huske alt nå. Derfor legger jeg heller ut ganske mange bilder, så kan dere se at jeg har hatt det helt konge.
Noen ting husker jeg. Pappa har hatt matdilla. Han har det jo til vanlig også da, men maten er visst ekstra morsom å lage der vi var. Tror han synes han var skikkelig kul og flink der han sto å brilijerte, og det var han nok også. Mamma latet seg mest bare. Akkurat som det pleier å være.

En dag var vi på vinkurs, der ble jeg kjent med en gammel fin dame som passet meg og Eva mens de voksne gikk rundt å så på hvordan man lager rød drikke. Skjønner ikke at de heller ikke ville være med den snille damen. Mye gøyere! Hun ropte og ropte ting vi ikke forsto, men smilte masse og det skjønte vi jo veldig godt. Utenom det var jeg mest med mamma og pappa, tante Anette og onkel Jonas, og fineste Eva selvfølgelig. Bestevenninnen min (se så kul hun er i solhatt). Den første uken var Edvin der også sammen med mammaen og pappaen sin. Kul kis ass, men tror dessverre han ble mest forelsket i Eva. Sikkert fordi hun er så stor.

Er forresten blitt veldig stor siden sist jeg også, og kan masse nye ting. Jeg kan si brooooom og pppffffff samtidig som jeg spytter. Er dessuten blitt veldig sterk og øver meg på å komme meg fremover, men mamma sier jeg er for liten og heller må lære meg å rulle rundt. Kjedelig!Vi får se hvem som får rett. Jeg ligger i hvert fall med rumpen til vers og øver dagen lang. Blir ganske sint når jeg ikke får det til altså.

Men folkens, nå er jeg altså back in bissniiis. Dere skjønner de hadde ikke sånn derre internett der ferien er, men hjemme har vi masse av det.

Blogges!













2 kommentarer:

  1. Skikkelig kult å være på ferie med deg, bella Lilly!

    SvarSlett
  2. I like måte til tante bella og bella Eva

    SvarSlett

Følgere