onsdag 23. juni 2010

Blomsterbarn

















































I dag feiret vi noe som heter St.hans. Da var det var fest hos kjæresten min, Ludvig. Han og mammaen og pappaen hadde stelt i stand skikkelig fint i bakgården, og det kom mange folk dit. Flere av vennene mine var der også. Der i blant en veldig stor og kul venninne som heter Nanna. Hun er sykt god på å spise hamburger. Gleder meg til jeg kan gjøre det samme.

Hadde forresten på meg en blomsterkrans i anledning dagen. Følte meg veldig fin altså og fikk haugevis med komplimenter. Mamma maste seg også til en liten blomst i håret, men tror ingen la spesielt merke til den.

















2 kommentarer:

  1. What?!! "Kjæresten min, Ludvig"?!! Mener du at den flørtingen mellom oss ikke har betydd noe som helst? Det er ikke det at jeg ikke har sjans på andre jenter altså. Mener å se at både Sara og Ingrid sikler når de ser meg, men hadde liksom trodd at det var noe spesielt mellom oss. Hilsen Oliver - 4 1/2 måned og heartbroken.

    SvarSlett
  2. Altså Oliver. det er ikke for sent! det er bare så fryktelig lenge siden jeg har sett deg, så trodde du hadde glemt meg for lengst. Kom deg hjem fra ferie du! Klem

    SvarSlett

Følgere