tirsdag 7. september 2010

Byen e Bæærrrgen!

Her bodde mammaen min for 13 år siden. Hun er gammel altså!
Mitt første møte med snille fine Ingrid.
Kule onkel Gabriel bor plutselig i Bergen.

Alle sa jeg måtte ta med støvler og regntøy når jeg skulle til Bergen, men jeg skjønner ikke hva de snakker om. Her skinner sola og det er mye varmere enn i Oslo. Som ekte sommer nesten. Det er faktisk mitt første møte med pappa sin hjemby, og jeg liker den skikkelig godt. Dessuten bor det jo så mange som jeg er glad i her. Vi bor foreløpig hos snille farfaren min, og senere skal vi bo hos fine bestemora. Vi har også møtt "tante" Lena og gjengen, Ingrid og onkel Gabirel min til nå, og enda flere blir det. Vi koser oss max!

1 kommentar:

  1. Åh, vi skulle ha vært med! Kos dere masse og hils alle kjente!

    SvarSlett

Følgere