torsdag 4. november 2010

I medias søkelys!

Konge hatt! Fikk den av selveste Kjell Arne.
Glam Girls
Mer Glam Girls
Amund og jeg er enig om at snus er kult.
Aud hadde mange gode historier på lager.
For en dag, tror ikke jeg har opplevd makan. Vi har vært på besøk på mammas gamle jobb. Først møtte jeg alle de glamorøse og hippe damene i damebladene. Fikk til og med en innføring i Chanel sminke av Ingeborg. Selveste glamourdronninga. Oj oj oj, for et sted. Etterpå våget vi oss opp i sladrepressen. Der ble jeg kjent med hoffreporteren over alle hoffreportere - Kjell Arne. Han ga meg den fineste hatten ever, og jeg fikk studere det fine kontoret hans med masse prinser og prinsesser!
Fikk også hilse på alle de andre kule folka mamma hadde jobba med i Se og Hør, og jeg hadde det virkelig som plommen i egget. Oppmerksomhet all over the place!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere