tirsdag 25. januar 2011

Lek schmek

Litt labert med blogging for tiden... Først og fremst har jeg vært syk og da gadd jeg ikke noenting. Det som også er litt vanskelig er at pappa ikke er like dreven i å tenke på bilder nå når han er hjemme med meg, så derfor blir nesten ingenting jeg har gjort foreviget. Tilslutt er det et problem at når mamma først skal fotografere meg, blir jeg sur. Jeg vil nemlig heller sitte på fanget hennes. Men men, la oss håpe det tar seg opp etterhvert.

I dag har vi i hvert fall øvd på å tre på disse klossene. Før har jeg bare villet ta de av, men nå har jeg skjønt at de skal på etterpå. Men jeg gidder ikke ta de på altså. Jeg bare vet at det går an å gjøre det. Noen ganger prøver jeg, men om jeg ikke får det til på første forsøk, blir jeg irritert. Veldig irritert faktisk og later som det slett ikke var det jeg prøvde på. Ingen trenger jo å vite det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere