tirsdag 15. februar 2011

This is it

...i hvert fall for denne gang.
Mamma sier jeg er blitt så stor jente nå at jeg må selv bestemme om jeg vil blogge eller ikke. Jeg er ikke bare en baby som gjør babyting, men en liten person som gjør Lilly-ting. Med dette avslører jeg jo at mamma har hjulpet meg mer med bloggen enn dere kanskje trodde, men det har hun altså gjort.

Men hvem vet, kanskje blogger jeg på egenhånd om noen år. Tiden vil vise. Vi sees uansett gjennom andre kanaler. Skal hilse fra mamma å takke for at dere har fulgt oss gjennom mitt første år. Det har betydd mye.

XoXo LillyLove

PS. Lover de av dere som får abstinenser at vi skal være flittig på mms, mail o.l

4 kommentarer:

  1. Kommer til å savne bloggen din, men heldigvis får jeg jo sett deg "live" ganske så ofte. SMASK!

    SvarSlett
  2. Kommer til å savne bloggen din, Lille-love! Men regner med at du blir å se i de fleste kanaler ettersom tiden går, og da skal jeg følge nøye med! Og live-treff er jo den definitive høydaren da!! Nuss fra Ludvig

    SvarSlett
  3. Jeg synes du skal blogge 1 år til :-) Så arti å følge med hva du gjør og hva du opplever.

    SvarSlett
  4. Forståelig, men trist :) Har vært topp å følge bloggen din det siste året, Lilly. Du er superkul.

    Klem fra Hanne og Hanna

    SvarSlett

Følgere