fredag 30. april 2010

Kjolemania




















I dag har vi vært ute i byen med tante Anette for å finne brudekjole. Hun fant en skikkelig fin en og kommer til å se ut som en ordentlig prinsesse på bryllupsfesten i juli. Traff forresten mormor og hele venninnegjengen hennes på den samme butikken. De var helt tussete og sto i ring rundt meg og ropte over seg over hvor fin jeg var. Litt i rart i grunn for mamma hadde kledd meg litt sjuskete i dag. Jaja, alt kler vel den smukke.

Det var forresten ikke bare søte tante som fikk ny kjole i dag. Hun er verdens snilleste og kjøpte kjoler til meg og Eva også. Kule jeanskjoler som mamma sier er veldig hotte denne sesongen. Dere kan se på bildene at jeg faktisk ble sprellende glad for den fine gaven. Kjoler er kult!

Når vi først er inne på brudekjoler, jeanskjoler og andre kjoler. Den lille spørreundersøkelsen på bloggen min er avsluttet, og jeg må bare si TUSEN TAKK til dere som har svart, det store flertallet sier jeg må få ny kjole til 17-mai. JIPPI! Enda en kjole i garderoben.

L

1 kommentar:

  1. Å, så fin du var i kjolen! Gleder meg skikkelig til å prøve min, men mamma dro meg rundt på så mye shopping i dag at vi var helt utslitte begge to når vi kom hjem. Vi ses på overnattingsbesøk i morgen - det blir skikkelig stas. Og så kan vi konkurrere om å våkne tidligst på søndag!

    Klem fra Eva

    SvarSlett

Følgere