mandag 17. mai 2010

Hipp hipp

















































Gratulerer med dagen alle sammen! I dag er det Norges bursdag, og den feirer vi med familien på Fredvang - ei lita bygd i Lofoten hvor det er det godt å være!

Da jeg sto opp i dag morges kledde mamma på meg kjole med en gang. Den er rosa og fin, og jeg har fått den av bestefar og Cornelia. Tusen takk! Etter at alle de andre også hadde hoppet i finstasen gikk vi til noe som kalles ungdomshuset, men som også babyer og voksne får komme inn på. Derfra gikk skikkelig mange folk (kanskje 50 stykker) i lang lang rekke og sang sanger. Mamma sier at på større steder har de korps i toget, men det vet ikke jeg hva er. Etter vi hadde gått i toget lengre enn langt, gikk vi inn på Ungdomshuset. Der fikk alle pølser, is, kaker og brus, mens jeg var mye heldigere og fikk deilig melk av beste årgang. Det kom også noen folk som sang veldig fine sanger, da koste jeg meg skikkelig på tante sitt fang. Tante var for øvrig veldig fornøyd med å ha meg med og vise meg fram til alle, og det kan jeg jo skjønne veldig godt. Jeg er jo tross alt ganske så fin.

HURRA for 17.mai!


2 kommentarer:

  1. Nå er det alt for lenge siden du har blogget, Lilly! Vi savner de daglige oppdateringene dine. Og takk for i går forresten :)

    SvarSlett
  2. Jeg vet! Full skjerpings fra nå av.

    SvarSlett

Følgere