torsdag 1. juli 2010

Min første fest
















Partygirl! Om ikke så lenge skal jeg ha min første fest. Noen får vann på hodet av presten, mens jeg bare skal ha navnefest i rådhuset. Vet ikke helt hva det er, men tror noen synes det er litt barnslig. Mulig de foreldra mine er litt alternative. I hvert fall er de ikke så gudelig. Uansett blir det party for meg, og det er det viktigste. Vi har invitert nærmeste familie + noen venner som skal være faddere. De har sannsynligvis fått dette kule bildet av meg i posten en av de siste dagene. Pappa er skikkelig flink skjønner dere, han greide å lage krone på hodet mitt uten at jeg egentlig har det. Håper jeg en gang kan få en ordentlig krone, sukk!

1 kommentar:

  1. Ååååå, som vi gleder oss til å feire deg! Vi fikk invitasjonen i posten i dag, du er skikkelig fin med krone:-) Tante er veldig stolt og glad for at du valgte meg som din fadder, tusen takk for det! Håper vi sees snart:-) Stor klem fra tantebekevi og gutta <3

    SvarSlett

Følgere