torsdag 22. juli 2010

Venninnebesøk
























I ettermiddag fikk jeg endelig møte Karla, venninnen min. Sist jeg var på besøk hos mammaen og pappaen hennes på Løkka, var hun i magen. Men nå er hun altså ute i verden - og hun er skikkelig søt. Gleder meg til hun blir bittelitt større og vi kan leke sammen. Fikk forresten prøvesitte stolen hennes. Som jeg fortalte sist, er jeg litt prøvekanin for de. Sist var det senga, nå stolen. Liker følelsen av å være stor jente! Og gjett hva? Jeg fikk med meg noen fine klær jeg skal prøvebruke for henne også. Snillinger!

Er forresten veldig flau over mamma og pappa som bare tok bilder av meg og ikke Karla. Men jeg vet at foreldrene hennes tok noen veldig fine bilder av vårt første møte, så kanskje vi kan snike oss til de etter hvert ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere