lørdag 7. august 2010

Helaften på løkka


Mamma drar meg stadig vekk til Grünerløkka, og forteller hele tiden om hvor fint det var å bo der. Skjønner egentlig ikke hvorfor de flytta da. Samma det. I går skulle vi møte Marthe til lunsj på Food Story. Jeg fikk egen stol og greier, og når jeg ble trøtt tok jeg meg bare en liten høneblund på fanget til mamsen. Jeg er grei sånn! Var forresten veldig mange folk der jeg kunne stirre på.
Etterpå var vi en tur hos Åsa på Velouria Vintage. Hun hadde flyttet butikken, så nå var den mye større og finere. Digger å se på alle paljettene der! Etterhvert kom papsen min og hentet oss. Vi tre gikk på Villa Paradiso. Mamma og pappa digger pizzaen der, og jeg fikk smake bittelitt. Og vet dere hva??? Vi var der til etter leggetid. Jeg synes det var så gøy å følge med på alt som skjedde at jeg faktisk glemte helt å bli trøtt. Mamma sier jeg showet skikkelig, hva enn det betyr? Kult var det uansett!

2 kommentarer:

  1. DU HAR SKJØNT DET DU... viktig å showe, og henge på løkka...mamma drar meg også på løkka- hun skryter av at hun bodde der for 13 år siden, før det ble så hipt som nå....
    håper vi kan henge sammen en dag snart..
    x
    silas

    SvarSlett
  2. Ja, disse mødrene!
    Håper vi sees snart.

    SvarSlett

Følgere