fredag 27. august 2010

Mimrer

Gøy med fest. Spesielt min egen fest.
I dag dro tante Vibeke og David hjem til Lofoten, så nå er feiringen av meg helt over. Derfor måtte jeg mimre litt over forrige helgs store fest, og tenkte kanskje dere hadde lyst å se litt flere bilder fra selveste navnefesten min?



Mamma liker meg veldig godt.
Min kule venninne Klara leser brosjyren om meg.
Ida og Mathias får fadderbevis. I tillegg til dem er Anette, Jonas, Eline og Vibeke mine snille faddere.
Måtte legge meg midt i festen - hørt på maken? Natta til bestemor.
Festens dronning.
Morfar og jeg har funnet tonen.
Vi var så heldig å få låne bestefar sin hage til navnefesten min. Pappa og jeg ønsker velkommen.
Farfar og jeg koser oss
En fin bukett søskenbarn.
Fineste tante Cornelia og kule Eivind.
Søte Eva i den nye fine kjolen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere