søndag 22. august 2010

Navnefest!



I går hadde jeg min første fest, og det skal ikke bli den siste! Hadde det helt konge, fikk masse oppmerksomhet og fine gaver. Først var vi i Rådhuset i Oslo. Det var en gjeng andre på min alder der også, og vi var der visst i samme ærend. Jeg likte det egentlig ganske godt, spesielt all den fine musikken som ble spilt. Etterpå fikk vi låne hagen til bestefar, hvor alle gjestene mine og jeg koste oss med god mat og drikke. Der fikk jeg også seks perfekte faddere som mamma og pappa hadde plukket ut til meg.
Jeg hadde på meg den fineste kjolen jeg har sett og den fikk jeg av verdens snilleste tante Ann Kristin og onkel Brunar. De kjøpte den i Italia, fint skal det være skjønner dere!

For en dag sier jeg bare - tusen hjertelig takk til alle som var der og millioner av takk for de fine gavene.

Lykkelig klem fra lillelillylykketroll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere