søndag 28. november 2010

Holdt for narr!

I går dro hele familien til Eva for å spise lørdagspizza. Trodde jeg... Vi koste oss, lekte og lo. Når det var leggetid, gjorde jeg som jeg pleier å gjøre når vi er på besøk. Lånte en reiseseng og la meg til å sove. Men det mamma og pappa ikke fortalte, var at de ikke skulle ta meg med hjem når de dro. Etter mamma hadde svingt seg med Stage Dolls, hentet hun bare pappa, mens jeg var plutselig på det de kaller overnatting. Uten at jeg visste det selv. Ganske lumpent å holde meg for narr på den måten, men når det er sagt hadde jeg det helt topp. Var litt urokråke om natta, unnskyld tante Anette, men på morgenen var jeg blid og glad. Ganske så gøy å våkne og ha en lekekamerat i stua!

1 kommentar:

  1. Å, det var så stas å ha deg på besøk! At du ville prate litt midt på natta er selvfølgelig helt greit - du ville jo bare høre ALT om Stage Dolls-konserten som jeg og mamma hadde vært på. Gleder oss til du kommer på besøk igjen til helga :)

    SvarSlett

Følgere