onsdag 29. desember 2010

Home Sweet Home


Nå er vi hjemme igjen etter fin fine dager i Lofoten. Mamma blir helt salig der oppe fordi det er så fint, og det skjønner jeg godt. Det er et godt sted å være. Jeg har jo så masse familie i nord som jeg ikke ser så ofte. Til og med tre oldeforeldre! Derfor var det ekstra stas å feire min førtse jul med gjengen der! Har kost meg skikkelig, men nå er jeg altså hjemme - og det er ikke så
verst det heller.  Her får dere noen glimt fra turen vår.


Oldemor Mary og jeg fant tonen.

Mammas onkel Atle var en morosm fyr. Likte ham!

Mammas kusine Renita hadde en god armkrok å slappe av i.
Sånn ter jeg meg på fly. Ganske morsomt synes jeg selv, men hørte noe om at foreldrene mine synes det er  bittelitt slitsomt.
Fikk burger på Senterstua. Det smakte etter endelig å ha blitt frisk av den dumme omgangssyken, Nam nam!
Fikk drøssevis av julegaver, heldige meg!
Digga dette teppet til rommet mitt fra Bratsbergene. Koste med det hele kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere