torsdag 29. april 2010

Dagen derpå!



















I går hadde jeg en heftig dag. Timeplanen var fullstendig oppbooket. Etter at vi hadde møtt onkel, dro jeg jo på kino med Sara, Ingrid, Teodor, Oliver og Kristian. Mammaene våre var forresten også med. Vi så en film som heter "I love you Phillip Morris", og der var det mye LOVE skal jeg si dere. Tror ikke mamma kan være så veldig streng når hun lot meg se den filmen allerede nå. KULT ass! Dere ser på bildene at jeg digger kinolivet.
Etter kinoen trodde jeg vi skulle dra hjem, men neida tror du ikke mamma hadde lagt flere planer. Vi dro rett til tante Anette og snille søte Eva på middag, der var også en cool kis fra Stockholm. Han heter Edvin og vi skal på ferie sammen i juni. Det var veldig stas å være der altså, men jeg begynte å bli sliten etter en lang dag. Når mamma og pappa endelig tok hintet og tok meg med hjem, lot jeg dem få høre det. Lagde skikkelig lurveleven hele kvelden, og heller ikke i dag gidder jeg oppføre meg helt. Fortsatt sliten. Har faktisk gitt mamma husarrest, slik at hun bare kan konse på meg i dag. Egentlig skulle vi ha besøk av Ludvig, Oliver og Daniel, men de kan heller komme i neste uke når jeg føler meg fresh nok til så mye guttebesøk.

L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere