onsdag 28. april 2010

Kjærlighet ved første blikk


Jeg har ingen rik onkel i Amerika, men en som er mye kulere enn som så!

I dag kom mammas kjære bror hjem fra sin nesten fire måneders lange reise i Asia. Han dro mens jeg lå i magen til mamma, så vi har faktisk ikke sett hverandre før. For at jeg skulle få vist meg fortest mulig frem til ham, sto vi opp før hanen galer. Trodde mamma og pappa var sprø som vekket meg så tidlig. Det er jo min oppgave å vekke huset jo!

Vi hentet først mormor før vi spente kjørte til det man kaller flyplassen. Har ikke vært der før jeg. Så ventet og ventet vi, før jeg plutselig så en skikkelig kul type i hatt. Da tenkte jeg: han må være onkel Gabriel, og sannerlig hadde jeg rett. Mamma og mormor var hoppende glad for å se han, og selv om jeg ikke kjenner han helt ennå - ble jeg ganske så glad selv og skjenket ham et stort smil med en gang. Og gjett hva, ikke nok med at jeg fikk prøve hatten hans, han hadde med en fin gave til meg. En skikkelig kul grønn ape. Dere skal få se den senere.

Gleder meg til han skal fortelle meg alle røverhistoriene fra den store verden!

PS! Ikke skriv noe på facebook om at han er kommet. Han skal nemlig overraske noen venner. De må bli skikkelig glade tenker jeg!

Nå skal jeg på kino med barselkameratene.
Ha en fin dag.
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere