torsdag 22. april 2010

Hvis æ fikk være sola di!

I dag bestemte jeg meg for å være skikkelig grei med mammaen min. Jeg sov og sov, og våknet ikke før vekkerklokken til pappa ringte kl 0645. Og da må det jo være lov å våkne, når vekkerklokken ringer tenker jeg... ???
Enda så lenge det var siden jeg hadde spist, bestemte jeg meg for å være høflig og grei ved matfatet også. Jeg bare smilte til jeg fikk servering, og tok vennlig i mot mammas pupper da jeg fikk de til forrett enda så lite futt det er i dem. Vanligvis gidder jeg ikke det.

Merker at det lønner seg å være smiley, da bli mamma og pappa så ekstra blide de også. I dag gjør jeg meg ekstra til med viten og vilje. Skal nemlig være uten de en hel kveld for første gang i mitt liv, og da må jeg jo forsikre meg om at de kommer tilbake som avtalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere