onsdag 21. april 2010

Velkommen!

Hei, jeg heter Lilly og ble født 15.februar i år. Lenge har jeg befunnet meg mest i drømmeland, men i løpet av de siste par ukene har jeg våknet opp og ifølge mammaen min vist at jeg er en dame med bein i nesen. Derfor mener hun det er viktig at jeg begynner å uttrykke meg på et konstruktivt vis som i denne bloggen, og ikke bare med skrik og skrål. Pølsevev, sier nå jeg! Enn så lenge, gjør jeg nemlig akkurat som jeg vil. Mamma og pappa kan tvinnes rundt lillefingeren lett som bare det. De duller med meg dagen lang, og jeg er SJEFEN over alle sjefer. Men når det er sagt, trives jeg veldig godt i sjefsstolen og viser meg derfor ganske ofte fra min gode side. Mamma og pappa er fortapt!

Mitt mål med denne bloggen er to ting:
1) En dagbok jeg kan se tilbake på og mirme med når jeg blir stor og sterk.
2) Holde slekta i vest og nord oppdatert på hvor fort jeg vokser og hva jeg gjør om dagene. Jeg vokser nemlig i rekordfart og har en busy timeplan. På den måten vokser jeg ikke i fra dere eller hva det nå heter.

Vi blogges.
L

1 kommentar:

  1. Hei Lilly-søta!

    DIGGER at du har fått deg egen blogg og gleder meg stort til å lese om deg.

    Kjempeklem fra Anette (og selvfølgelig også fra Eva som gir deg en stor thumbs up for bloggen)

    SvarSlett

Følgere