torsdag 6. mai 2010

Besøksmaraton!











































I går skulle mamma og jeg egentlig på lang tur med barselgruppa, men vi var så forkjøla at vi bare måtte melde pass. Mamma var skikkelig slapp i fisken altså! Heldigvis tok dagen seg opp og jeg fikk masse oppmerksomhet hele ettermiddagen og kvelden. Først kom morfar for å dulle litt med meg. Jeg digga å spise på hånda hans og det synes han også var veldig stas. Han sa at han hadde mye bedre hånd enn mamma. Så selv min morfar som tror han er evig ung, blir tussete av å være bestefar til noen. Søtt sier mamsen min og stas sier nå bare jeg!

Litt senere kom onkel Gabriel for å spise pappas pizza og være sammen med oss. Han og jeg koste oss veldig sammen. Hørte dessuten at han sa til mamma at jeg burde få vokse opp med dyr - KULT! Jeg vet nemlig at hun er ganske svak for hva broren hennes sier. Takk, onkelen min :o) Litt senere kom Eline, som ikke er tanten min i ordets rette forstand, men som er det likevel. Heldigvis! Hun er nemlig veldig god og snill med meg, og selv om jeg egentlig var ganske trøtt og hadde fått på pysjen kunne jeg ikke la være å smile som en sol til henne.

Heldige meg som har så mange som er glad i meg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere