torsdag 6. mai 2010

Guttebesøk




















I dag hadde jeg en herlig start på dagen sammen med pappaen min. Ellers farer han jo avsted på jobb tidlig, men i dag var han hjemme litt lengre slik at mamma skulle få trent. Koselig!

Til lunsj fikk mamma og jeg besøk av Ludvig, Oliver og mammaene deres (mammas studievenninner). Ludvig har dere jo hilst på før, han ble født i desember 2009. Mens Oliver kom bare to uker etter meg.

I dag bestemte jeg meg for å sjarmere Ludvig enda litt mer siden jeg sov så mye sist, og som dere ser så vi hverandre dypt inn i øynene lenge. Men jeg overså ikke Oliver altså, er man vertinnne så er man vertinne. Det var bare det at han sov ganske mye i dag og i hvert fall når mamma skulle ta bilder. Men heldigvis skal vi leke masse sammen fremover, så det tar vi igjen en annen dag.

Klems

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere