fredag 23. april 2010

Den store prøven er bestått!

Hei folkens!
I dag føler jeg meg jammen ganske stor og flink. Jeg klarte å være helt uten mamma og pappa i over fem timer i går, og jeg gadd ikke en gang holde meg våken til de kom. Jeg la meg til vanlig tid jeg. Hadde det skikkelig gøy hos tante Ann-Kristin og onkel Brunar, der er veldig greie altså. Koste meg vilt og fikk lov å skravle så mye jeg ville. Mamma sier jeg er ei skikkelig skravlekjerring. Dere kan jo se på videoen onkel har tatt av meg og vurdere selv ;o)

Var jo ganske spent på hvordan jeg skulle klare meg uten mamma og pappa, og litt nervøs for om jeg skulle greie å oppføre meg hos andre. Men heldigvis gikk det bra, slik at jeg vet til en annen gang at jeg klarer meg fint om jeg trenger en pause fra foreldrene mine. Og det gjør man jo faktisk en gang i blant!

I dag koser jeg meg hjemme med mammen min. Jeg tenkte jeg kanskje skulle få teste ut noe av det hun lærte på kurset de var på i går, men det er visst ikke noe for meg sier hun. De lærte om mat og drikke, og da skjønner jeg ikke helt hvorfor hun ikke kan vise meg!? Jeg er jo skikkelig god på den slags og spiser som en helt. Bare se på de fine bollekinnene jeg har fått meg.

Ønsker dere en god helg, selv om vi snakkes i løpet av den også. I kveld skal jeg forresten på fest med muttern - KULT!

Koz og klemz fra Lillelillylyketroll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere