søndag 23. mai 2010

MGP-feber

























I min familie er det en gjeng gale Melodi Grand Prix-fans. Det skjønte jeg tidlig! Allerede da jeg
var bare fire uker gammel ble jeg dratt med på min første MGP-fest og stylet opp i tyll og tull. Det var den svenske finalen, og vi så den hos de fine Krügerne som jo er halvt svenske.
Nå har mamma fortalt meg at det nærmer seg den store finalen og den skal være her i Norge. Det er visst fryktelig stas, og vi skal ha MGP-fest hjemme og greier. Både Eva og Klara kommer hit da - det blir kult!
På fredag var vi inne på noe de kaller Rådhusplassen, men jeg så ikke noe rådhus. Mamma, pappa, tante Ann-Kristin og onkel Runar var mer interessert i å vise meg en scene. Der sang både Didrik og den irske MGP-artisten. Kunne sikkert vært gøy, men pappa var litt kjedelig. Han mente jeg måtte stå langt unna pga. lyden, derfor fikk jeg ikke danse med mamma og tante helt foran der det skjedde. Søren altså! Visste ikke at pappa var av den typen. Mamma derimot ville nok dratt meg opp på scenen for å få autografer. Hun er over gjennomsnittet opptatt av det som kalles kjendiser.

Glitter og glam fra Lilly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere