tirsdag 1. juni 2010

Endelig!














I går fikk vi besøk. Staselig besøk av "tante" Lena og Selma. De kom med fly helt fra Bergen for å treffe oss. Det var første gang vi møttes, og det tror jeg mammene våre synes er veldig fint at vi endelig fikk til. De og "tante Anette" har vært venner kjempe leeeeenge - og da er det ekstra stort å treffe hverandre sine babyer sier mamma. Nå tror de sikkert at vi - Eva, Selma og jeg - skal bli et nytt trekløver, men det bestemmer vi faktisk selv. Dessuten har Selma en storesøster som heter Anna, så da blir vi i så fall et firkløver. Mye kulere!

I dag viste jeg Selma Frognerparken. Tror hun synes den var ganske fin, men at hun synes det er veldig varmt her vi bor. I natt kjeftet hun på mammaen sin fordi hun hadde kledd på henne for varm pysj. I parken møtte vi en kjekkas som heter Andreas. Han blir nesten naboen vår snart. Andreas, Selma og jeg var også på babysang i parken, men det var gørr. Mamma er mye kulere når hun synger til meg enn den gamle rare damen som var der. Jeg liker nemlig litt action, ikke så mye dill og dall.

Love Lillelillylykketroll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere