mandag 31. mai 2010

Herlig sommerdag




























Startet dagen med babysvømming. Var skikkelig tøff jeg. Måtte dukke under vanner to ganger, men jeg ble ikke redd. Bare smilte til damen og mamma som jo egentlig var ganske slemme som dytta meg under vannet. Etter svømminga tro mamsen og jeg for å kjøpe noe som lignet en paraply til vogna mi, men som het parasoll. I dag har det nemlig vært deilig sol, sommer og skikkelig varmt, og siden jeg er så liten må jeg ikke få sola rett på meg sier de voksne. (Selv ligger de og steker seg. Kan ikke skjønne at det kan være så mye mindre farlig...???)
Uansett voksenpreik eller ikke, det var deilig å sprelle i vogna nesten uten klær. Spesielt godt likte jeg når vi gikk i den Engelske parken og jeg kunne se opp på de stoooooore trærne. Da sprella jeg som en ekte sprellemann.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere