søndag 30. mai 2010

Slekt skal følge slekters gang



























Jeg er heldig jeg! I dag kom onkel Jakob, tante Cornelia og onkel Gabriel på besøk. Mamma sier at hun har passet dem så mye at nå må de betale tilbake med å passe meg. Håper de hører på henne, for jeg digger å henge med dem. I kveld skulle de få meg til å sove. Mens mamma og pappa pleier å synge barnslige nattasanger, spilte de heller kule sanger fra en liten lysende sak med et eple på. P.Diddy, Elvis og Queen ruler! De hvisket meg også mye rart inn i øret som jeg ikke helt forstod, men det var nok helt sikkert veldig gøy. De lo nemlig høyt. Men det er bare mellom dem og meg. Ikke for mamma- og pappaører tror jeg.
For første gang i mitt liv gliste jeg meg i søvn. Tante og onkel x 2: pliiiiis kom tilbake snart!LOVE U

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere